Treceți la conținutul principal

Papu and her Papu



Uite ca a venit si ziua asta. A venit si pare inca de necrezut, desi zile si nopti intregi am vorbit despre asta. Tu, prietena mea speciala, o sa pleci si o sa lasi tot ce ai construit pana acum in urma.

Tot ce ai intalnit.
Tot ce ai primit.
Tot ce ai iubit.
Tot ce ai simtit.
Tot ce poate nu ai suportat.
Tot ceea ce te-a facut sa razi la 5 dimineata.
Tot ce te-a facut sa plangi ca un copil.
Toate momentele idioate.
Toate serile cu salteaua.
Toate serile de langa boxa aia mare neagra pe care ne lasam gentile.
Toate noptile din baia cu o canapea alba si "In seara asta nu mai mergem in Gaia".
Toate momentele din pub-ul ala micut de pe Magheru, in care am castigat sampon.
Toate amintirile cu parasolarul si cd-urile.
Toate: "Papu, m-am urcat intr-o masina".
Toate "Vine frigiderul".
Toate "Nu deschide frigiderul".
Toate "Merg in club cu perna pe burta".
Toate "De Valentine's Day am primit trandafir. Horror".
Toate telefoanele din miezul noptii in care ne spuneam toate prostiile.
Toate serile cu fusta neagra care ne-a exasperat pe toate.
Toate sfaturile tale.
Toate machiajele cu umbra.
Toate momentele "Am venit cu voucherul de saptamana trecuta".
Toate "Papu, iar vorbesti de bani?"
Toate serile in care aveam camera cu displayul spart si spuneam ca e a mea.
Toate orele alea in care nu stiai ce geanta sa iti iei.
Toate momentele cu pantofii aia decupati in spate.
Toate diminetile in care ne trimiteam mesaje de "Buna dimineata!" pe facebook.

Nu o sa mai fii aici sa facem multe din lucrurile care ne-au smuls atatea zambete de cand ne-am cunoscut si pana acum.

Dar...
Asta nu inseamna ca nu putem incerca alte lucruri cretine si anormale :))
Asta nu inseamna ca prietenia noastra se va schimba, ci se va imbunatati. (Depinde ce imi trimiti de acolo :)) )
Asta nu inseamna ca nu ma voi mai instala cu zilele la tine acasa, cand voi veni sa te vizitez :))
Asta nu inseamna ca familia Papu va inceta sa existe. Eu si copilul vom profita de rodul muncii tale "in London", fie el materializat in bani sau pulovere :))
Asta nu inseamna ca nu ne vom vedea, ne vom vedea pe Skype cu mustati, dupa cum am stabilit anterior :))
Asta nu inseamna ca ai facut alegerea gresita, chiar daca o sa te apuce revelatiile in timp ce citesti ce scriu eu aici. :))

Asta inseamna ca iti doresc cat mai putine momente gen "Get out of my room"
Asta inseamna ca o sa ai langa tine un barbat minunat, care o sa te faca fericita si sa speram, Doamne Ajuta, ca nu o sa mai citim nimic cu violatul perdelei si cu valurile alea care te tot luau :))
Asta inseamna ca viata ta se va schimba in bine si ca ai o responsabilitate foarte mare acum, aceea de a face o casa mare (cine te-a pus sa ne promiti? :))) ), in care sa ne astepti pe toti: eu, Martha, Mir, Andreea, Cristina, Simona, Raluca si iubitii nostrii :)))

Te iubesc, papusica mea!
Sa faci bine sa se petreaca super!
Te-am pupat! Zero comentarii ;)

Comentarii

vorbim pe 5 a spus…
zero comentarii:)) este superba poza, asa vreau sa fim si noi in primavara:)))
Alexandra a spus…
Stiam ca o sa iti placa poza, chiar seamana cu noi. Eu cu valiza in vizita prin London :)) Mi-e foarte dor de tine! :*

Postări populare de pe acest blog

Oldies, but tv goldies

Am reinceput, zilele trecute, sa urmaresc Gilmore Girls, un serial pe care imi amintesc ca il urmaream cu sufletul la gura pe Acasa, cu ceva ani in urma. Si aveam parte de un singur episod pe saptamana, duminica, de la 20:30. Cele doua Lorelai Gilmore, mama si fiica, au o relatie extraordinara, sunt cele mai bune prietene si isi impartasesc orice lucru, bun sau rau. Fetele Gilmore traiesc in Stars Hollow, Conneticut, un mic oras fictional, prezentat a fi situat la 30 de minute de Hartford, unde toti locuitorii se cunosc intre ei. Lorelai, 32, a nascut-o pe Rory la 16 ani, drept urmare, relatia lui Lorelai cu parintii rigurosi si interesati de statutul social, nu este una extraordinara. Rory este prezentata ca avand 16 ani, studiind la Chilton, un liceu cu renume, visand sa ajunga sa invete la Harvard. Ce mi se pare deosebit in legatura cu serialul asta, este faptul ca nu este neglijat nici cel mai mic detaliu, se creaza o poveste fantastica in jurul acestor doua femei, totul fiind i

Eu nu "Ma mut la mama"!

 Am avut parte de o surpriza pe data de 1 Martie, in sensul in care mama mi-a facut cadou un bilet la piesa :"Ma mut la mama". Ironie sau nu, pe aceasta cale ii transmit faptul ca nu intentionez sa ma mut la ea prea curand. :) O comedie de Andreas Petrescu si, citez, "un pic Gabriel Fatu", care ii are in distributie pe Adriana Trandafir, Andreas Petrescu si Gabriel Fatu, in regia lui Gelu Colceag. Si asa de intorc cei doi fii, certati cu ale lor Cristine, la mamica lor. Unul dintre ei inselat, celalalt susceptibil a fi inselat, pentru ca al lui copil pronunta numele de "tata" in timp ce urmareste un prezentator tv. "Mamica", pe de alta parte, are un iubit student, astfel incat decizia baietilor iubiti de a se muta temporar la ea, nu ii surade absolut deloc. Nevoia mamei de dragoste, pe atat de naturala pentru orice fiinta de pe acest pamant, este pe atat de nenaturala in viziunea celor doi frati. Mama nu este o femeie, mama este...MAMA

The two different versions

Ea: Priveste in capatul opus al camerei, plictisita si pierduta printre ganduri, analizand, ca orice femeie, faptul ca e o vreme prea frumoasa de stat la birou, ca a mancat prea mult la masa de pranz si iar nu o sa ii mai vina rochia rosie care ii scoate in evidenta ochii. Se incrunta. Iar si-a propus ceva si nu s-a tinut de treaba. De maine, cu sigurana va schimba ceva! Gandul asta o multumeste. El: Intra in camera, saluta pe toata lumea si incearca sa isi rezolve rapid o problema, uitandu-se la ceasul care ii spune ca in cateva minute incepe sedinta. N-are timp de discutii, asa ca se concentreaza doar la ce crede ca ar mai putea adauga in prezentare. Ridica ochii din dosarul pe care il tine strans in brate si o vede."Au! Probabil e noua. Arata bine. Cam suparata. Ochi frumosi, picioare lungi.Trebuie sa o cunosc." Ea: Il vede. O fixeaza cu privirea. Cine o mai fi si asta? E dragut. E chiar dragut. Ar trebui sa-i spuna cineva, totusi, ca are cravata stramba. Ce frumos